כוזרי - הרב נפתלי וייס
תשע"ח
פתיחה לכוזרי - ו' אלול תשע"ז
פתיחה ח"ב והפילוסוף - י"ג אלול תשע"ז
הרחבה על הפילוסוף - כ' אלול תשע"ז
הנצרות - ה' תשרי תשע"ח
החכם המוסלמי - ג' חשוון תשע"ח
החבר - שורש האמונה - ט' חשוון תשע"ח
דומם צומח חי מדבר - י"ח חשוון תשע"ח
מנין שנות העולם - כ"ד חשוון תשע"ח
חכמת יוון והפילוסופים - חכמה ובינה - ב' כסלו תשע"ח
עולם קדמון או נברא - תורה ומדע - ט' כסלו תשע"ח
הטבע - שורש האמונה והכפירה - ט"ז כסלו תשע"ח
חטא העגל - י"ד טבת תשע"ח
סגולת ישראל וגזענות - כ"ח טבת תשע"ח
עולם הבא - היהדות מול שאר הדתות - והשפלות בגלות - ו' שבט תשע"ח
סוף מאמר ראשון וסיכום - י"ג שבט תשע"ח
תחילת מאמר שני השמות האלוקיים - כ' שבט תשע"ח
קדושת ארץ ישראל - כ"ז שבט תשע"ח
המשך עניין ארץ ישראל והנבואה - י"א אדר תשע"ח
שלא עלו בחומה - ח' אייר תשע"ח
הקרבנות והמשכן - ט"ו אייר תשע"ח
ישראל באומות כלב באיברים - כ"ב אייר תשע"ח
דרך ארץ קדמה לתורה - י"ד סיוון תשע"ח
קידוש כוחות הנפש - כ"ח סיוון תשע"ח
מאמר שני - פסקאות נ' - ס' - ה' תמוז תשע"ח
לשון הקודש - לשון שבעצם - י"ב תמוז תשע"ח
מאמר שלישי - עבודת החסיד - י"ט תמוז תשע"ח
המשך עבודת החסיד - ד' אב תשע"ח
תשע"ה
מבוא ללימוד כוזרי - ה' אלול תשע"ד
פתיחה - י"ב אלול תשע"ד
הפנייה לפילוסוף והחיבור לאלוקות - י"ט אלול תשע"ד
דחיית הפילוסוף - כ"ז אלול תשע"ד
הנוצרי - ב' חשוון תשע"ה
הנוצרי המשך - ב' חשוון תשע"ה
המוסלמי ותשובתו - ט' חשוון תשע"ה
פתיחת החבר - ט"ז חשוון תשע"ה
היחס לגרים וחלוקה לקבוצות בכוזרי - כ"ג חשוון תשע"ה
מניין העולם וייחוד עם ישראל - א' כסליו תשע"ה
ההבדל בין הבינה לחכמה - ח' כסליו תשע"ה
שורש האמונה ושורש הכפירה - ז' טבת תשע"ה
תהליך מול פתאומיות - י"ד טבת תשע"ה
פסקא פ"ז - כ"א טבת תשע"ה
פרטי המצוות - ה' שבט תשע"ה
היחס לגזענות הישראלית - י"ג שבט תשע"ה
סיום וסיכום מאמר ראשון - ל' ניסן תשע"ה
ההגשמה בשמות - ח' אייר תשע"ה
מעלת ארץ ישראל - ט"ו אייר תשע"ה
נבואה וארץ ישראל - כ"ב אייר תשע"ה
מעלת ארץ ישראל המשך - כ"ט אייר תשע"ה
אסטרונומיה וקידוש החודש - ז' סיוון תשע"ה
אסטרונומיה וקידוש החודש המשך - י"ד סיוון תשע"ה
סיום קדושת המקום ופתיחה לקרבנות - כ"ח סיוון תשע"ה
המשך הקרבנות ועם ישראל בגולה - י"ב תמוז תשע"ה
עם ישראל ואומות העולם כלב האברים - י"ט תמוז תשע"ה
דרך ארץ קדמה לתורה - כ"ו תמוז תשע"ה
|